• Een fotocadeau voor ieder budget!
  • Nu tot 40% korting

Een moment geduld aub..

Service

Profiteer nu van de Black Friday korting op veel van onze producten:

Gebruik kortingscode BF40en ontvang direct 40% KORTING
De korting wordt verrekend in de winkelwagen, na het invullen van de kortingscode

Meest gestelde vragen

Is jouw vraag nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op via ons mailformulier

Meest gestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken als je inlogt via je account. Dit doe je op de volgende manier:

Terug naar overzicht

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je hebt een Fotocadeau-account, maar je wilt je gegevens wijzigen? Geen probleem! Dit doe je gemakkelijk en snel via onderstaande stappen:

Terug naar overzicht

Welke kwaliteit kun je van ons verwachten?

FotoCadeau.nl is onderdeel van CanvasCompany.nl. CanvasCompany.nl is ongeveer 14 jaar geleden begonnen met het bedrukken van foto op canvas. Sindsdien is het bedrijf niet meer weg te denken uit de fotografiemarkt en heeft zij haar sporen als marktleider ruimschoots verdiend! Kenmerkende eigenschappen voor het Friese bedrijf zijn vergaande klantvriendelijkheid en uitzonderlijke drukkwaliteit! Vaak gaan deze twee aspecten niet samen, maar CanvasCompany.nl heeft al jaren bewezen daar juist uitstekend mee uit de voeten te kunnen.

Als je bestelt bij Fotocadeau.nl kunnen we je garanderen dat we:

  • Uitstekende kwaliteit leveren;
  • Je graag helpen als je vragen hebt;
  • Ons uiterste best doen om de ontvanger van jouw fotocadeau een glimlach te bezorgen! :)

Bestel je een foto op hout? Let op: hout is een natuurproduct en werkt onder invloed van het toe- en afnemen van de luchtvochtigheid en temperatuur. De kieren tussen de planken kunnen door het krimpen/uitzetten van het hout groter/kleiner worden.

Terug naar overzicht

Gebruik codes en vouchers

Hier vind je alle info over het gebruik van kortingscodes en antwoord op de meest gestelde vragen.

Bestellen met een kortingscode

  1. Ga naar de website die op de voucher of waardebon wordt genoemd
  2. Start het bestelproces en doorloop zorgvuldig alle stappen
  3. Tegen meerkosten kan je vaak een ander formaat, variant of extra opties kiezen
  4. Nadat de bestelling in de winkelmand is geplaatst, vult je de waardeboncode in. Neem deze zorgvuldig over of kopieer deze rechtstreeks van de voucher of waardebon. Let erop dat je geen spaties mee kopieert. Vergeet niet op ‘pas toe’ te klikken!
  5. Rond de betaling af en het product is besteld.

Hieronder de video hoe te bestellen met een voucher:

Als de code niet werkt

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom jouw code niet werkt.

  • We raden je daarom aan de code te kopiëren vanuit de voucher en in het daarvoor bestemde kortingscode-vlak te plakken. Let erop dat je bij het kopiëren geen spatie aan het begin of einde van de code mee kopieert. Codes bestaan uit 8 of 10 hoofdletters
  • De code werkte eerste wel, maar nu niet meer nadat je het betaalscherm vroegtijdig hebt verlaten. In dit geval wordt jouw code automatisch geactiveerd binnen 30 minuten. Helaas moet je dus even geduld hebben
  • De code is foutief overgenomen of gekopieerd. Let er bij het kopiëren op dat je geen spatie vóór of achter de code mee kopieert
  • Mocht 1 van bovenstaande redenen niet aan de orde zijn en werkt jouw code nog steeds niet? Neem dan contact op via ons contactformulier

Meer dan 1 waardebon gebruiken in dezelfde bestelling

Je kunt per bestelling 1 waardebon gebruiken. Je moet dus voor elk product een nieuwe bestelling plaatsen en het hele bestelproces doorlopen. Dat staat in de voorwaarden van de partij waar je de code hebt gewonnen of gekocht. Extra opties die je bestelt worden wel in dezelfde zending aangeboden.
Is dit niet het juiste antwoord op je vraag, neem dan contact met ons op

Als de factuur niet klopt

Als je denkt dat de factuur niet klopt, doe dan eerst een aantal checks voordat je contact opneemt met ons.

  • Check of het bestelde product exact overeenkomt met het product dat op de voucher of waardebon staat
  • Check of het verschil komt door eventueel bestelde extra opties
  • Check de verzendkosten. Zoals in de voorwaarden genoemd betaal je die altijd bij de partij die het product levert.

Als je nog steeds denkt dat de factuur niet klopt, neem dan contact met ons op.

Kiezen van een ander formaat of variant

Een kleiner formaat kiezen kan helaas niet. Het formaat moet minimaal het formaat zijn van het arrangement of groter. Kies je een groter formaat, dan moet je alleen het verschil bij betalen.

Geldigheid van de voucher

De code is meestal 3 maand geldig, de geldigheidsdatum staat op de waardebon. Vaak is de code nog wat langer geldig, we raden je aan de code altijd even te proberen voor dat u contact opneemt.

Betaalfout

Als je het betaalproces hebt afgebroken of het is op een andere manier gestopt, dan is uw code tijdelijk geblokkeerd. Je kunt het dan na 30 minuten nog eens proberen, dan werkt de code weer.

Het bedrag dat ik moet betalen klopt niet

De voucher is exclusief verzendkosten en extra opties, tenzij anders vermeld.  In stap 2 van het bestelproces kies je de extra opties. Scroll bij de extra opties naar beneden om alles te zien.

▲ terug naar overzicht

 

Wat als ik niet tevreden ben?

Wij kunnen het ons bijna niet voorstellen... maar mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over het fotocadeau dat je hebt ontvangen, dan horen wij dat natuurlijk graag!
Wij hopen dat je begrijpt dat wij gepersonaliseerde cadeaus niet zomaar terug kunnen nemen. Als de oorzaak van het probleem echter bij ons ligt, beloven wij je dat wij hier iets aan gaan doen!

Niet tevreden? Neem dan contact op met onze klantenservice!

De medewerkers van onze klantenservice helpen je graag verder. > Klik hier om door te gaan neer het contactformulier

Terug naar overzicht

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussen staat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam', zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen. Staat het bericht hier ook niet? Neem dan even contact met ons op. Wij sturen je dan handmatig een orderbevestiging!

Terug naar overzicht

Wat doe ik als ik mijn bestelling niet kan afronden?

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via ons contactformulier. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden, zodat je zo snel mogelijk van je fotoproduct kunt genieten!

terug naar het overzicht

Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?

Wil je graag een foto laten drukken, maar weet je niet of de kwaliteit van jouw foto toereikend is? Hieronder leggen wij jou uit hoe je een goede foto kunt aanleveren.

Aanleveren van een goede foto

We beginnen met goed nieuws: je foto is meestal geschikt voor een mooie afdruk. Belangrijk is wel dat je de juiste versie van je foto naar ons toestuurt. Programma’s als Facebook, Instagram, Whatsapp of Snapchat verkleinen de foto’s vaak, en maken ze daarmee minder geschikt voor grotere afdrukken. Voor kleinere producten (zie schema hieronder) kunnen dit soort foto’s wel worden gebruikt. Lees verder om te ontdekken hoe je de originele foto kunt sturen.

Originele foto

De foto die je moet hebben is eigenlijk de foto zoals die gemaakt is, vóórdat deze is doorgestuurd via social media. Heb je zelf de foto gemaakt, dan staat deze op je eigen telefoon of camera. Heb je de foto niet zelf gemaakt, vraag dan de maker om de foto per e-mail naar je door te sturen. Zij moeten na het openen van het e-mailprogramma bij het selecteren van de bijlage voor ‘bestand’ kiezen. Als je de keuze wordt geboden, kies dan altijd de grootste of originele versie, het liefst zonder bewerkingen. Stuur ons deze foto, dan maken wij de perfecte afdruk voor jou.

Pixelverhoudingen en bestandsgrootte

Bij het beoordelen van de fotokwaliteit kijken we met name naar de grootte van de afbeelding in verhouding tot de grootte van het product dat je wilt bestellen. Het beste is om te kijken naar de pixelverhoudingen. Je kunt de pixelverhoudingen van jouw foto als volgt vinden:

  • Windows: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Eigenschappen" --> "Details" de pixelbreedte en -hoogte van jouw foto staan.
  • Apple: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Toon info" --> "Afmetingen" de pixelbreedte en - hoogte van jouw foto staan.

Vergelijk deze gegevens met het schema hieronder. De pixelverhoudingen komen vaak niet helemaal overeen. Als het een verschil van 50-100 pixels is, stuur dan de foto gewoon naar ons door. In de meeste gevallen is deze dan alsnog goed genoeg om afgedrukt te worden. Mocht dat niet zo blijken, dan krijg je feedback van ons.

Hoe bekijk je dit via de mobiele telefoon?

Als je een foto via je mobiel uploadt naar onze site, zie je vaak alleen de afbeeldingsgrootte in Kilobytes (Kb) of Megabytes (Mb). Dat zegt zeker ook iets over de kwaliteit van de foto. Om de pixelverhouding te bekijken, raden we jou aan de foto door te sturen naar je pc. Kies, als je opties krijgt voor het versturen van de foto, altijd het grootste formaat/ware grootte.

In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.

Size Afmeting formaat (cm) Pixels (Px) Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
S=Small <20x30 cm 400x600 150 Kb (0,15 Mb) Wanddecoratie, Muchopix, Mok, Fotolamp, Fotoklok, Sleutelhanger, Muismat, Puzzel, Snijplank, Tegel, Onderzetter
M=Medium 20x30 cm - 40x60 cm 800x1200 800 Kb (0,80 Mb) Wanddecoratie, Rugzak, Fototas, Kussen, Kussensloop, Fotolamp, Laptophoes, Inductiebeschermer, Puzzel
L=Large 40x60 cm - 80x120 cm 1570x2360 1500 Kb (1,50 Mb) Wanddecoratie, Koffer, Meerluiken, Tuinposter
XL=Extra Large 80x120 cm - 100x150 cm 2000x3000 3000 Kb (3,00 Mb) Wanddecoratie, Zitzak, Tuinposter
XXL=Extra Extra Large >150 cm 2400x4000 3500 Kb (3,50 Mb) Wanddecoratie, Fotobehang, Tuinposters

In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.

Bekijk hieronder de informatie voor kleine producten (Small):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
400x600 -150 Kb (0,15 Mb) Wanddecoratie, Muchopix, Mok, Fotolamp, Fotoklok, Sleutelhanger, Muismat, Puzzel, Snijplank, Tegel, Onderzetter

Bekijk hieronder de informatie voor middelgrote producten (Medium):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
800x1200 -800 Kb (0,80 Mb) Wanddecoratie, Rugzak, Fototas, Kussen, Fotolamp, Kussensloop, Laptophoes, Inductiebeschermer, Puzzel

Bekijk hieronder de informatie voor grote producten (Large):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
1570x2360 -1500 Kb (1,50 Mb) Wanddecoratie, Koffer, Meerluiken, Tuinposter

Bekijk hieronder de informatie voor extra grote producten (Extra Large):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
2000x3000 -3000 Kb (3,00 Mb) Wanddecoratie, Zitzak, Tuinposter

Bekijk hieronder de informatie voor XXL producten (Extra Extra Large):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
2400x4000 -3500 Kb (3,50 Mb) Wanddecoratie, Fotobehang, Tuinposter

Let op: de pixelverhoudingen van jouw foto komen vaak niet precies overeen met bovenstaande getallen; dit is een richtlijn.

terug naar het overzicht

Daarom kies je voor Fotocadeau

Een fotocadeau zegt meer dan duizend woorden!
Je zoekt een persoonlijk cadeau waar de ontvanger geheid blij van wordt?

... Dan ben je bij FotoCadeau.nl aan het juiste adres!

Kwaliteit, service, passie, en emotie...

Zomaar wat termen die misschien nietszeggend zijn op een scherm, maar een klant die ooit iets bij ons heeft besteld, weet wat we bedoelen!

  • Kwaliteit: FotoCadeau.nl neemt geen genoegen met goed. De producten van FotoCadeau zijn van de beste kwaliteit en worden op de mooiste materialen bedrukt.
  • Service: FotoCadeau.nl denkt graag met de klant mee.
  • Passie: wij doen wat we leuk vinden en dat zie je terug in onze producten. Passie voor het vak en passie voor de producten die we maken.
  • Emotie: een FotoCadeau is emotie. Wij garanderen je dat de ontvanger blij wordt van je persoonlijke cadeau.

Terug naar overzicht

Hoe kan ik contact opnemen met FotoCadeau?

Heb je een vraag die niet op onze servicepagina staat? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op! Ons team staat voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. neem contact met ons op via ons contactformulier. Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur te antwoorden op binnenkomende mails. Voor meer informatie kun je ook altijd even een kijkje nemen op onze contactpagina.

Terug naar overzicht

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Op FotoCadeau.nl bestel je in een paar minuten je favoriete fotocadeau!

1. Kies het gewenste cadeau of wanddecoratie: fotocadeaus of wanddecoratie.
2. Personaliseer je fotocadeau: Kies een foto en bewerk de foto als je dit wilt.
3. Kies eventuele opties.
4. Plaats je product in de winkelwagen.
5. Ga naar 'Ga door naar afrekenen'.
6. Voer je gegevens in.
7. Controleer je bestelling.
8. Klik op 'Plaats bestelling' om jouw bestelling te betalen en af te ronden.

Terug naar overzicht

Hoe maak ik een account aan?

Op FotoCadeau.nl kun je gemakkelijk en snel een account aanmaken. Met dit account kun je de status van je bestelling(en) bekijken en volgen, meerdere verzendadressen opslaan en andere details van je bestellingen bekijken.

Ga naar aanmelden en vul alle gegevens in. Binnen een minuut heb jij al jouw eigen account aangemaakt!

Terug naar overzicht

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je je wachtwoord kwijt bent van je account op FotoCadeau.nl. Geen paniek! Via de volgende link wachtwoord vergeten vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je vult je e-mailadres in en wij sturen je een link om je wachtwoord te wijzigen.

Terug naar overzicht

Productoverzicht van FotoCadeau.nl

FotoCadeau.nl biedt tientallen fotocadeaus aan waaruit je kunt kiezen! Het complete assortiment bekijk je via het menu-item Fotocadeaus of je kijkt gewoon even op het productoverzicht van onze fotocadeaus.
Ook hebben wij verschillende soorten wanddecoratie. Bekijk al onze wanddecoratie via het menu-item Wanddecoratie of bekijk ze allemaal op onze wanddecoratie-pagina.

Terug naar overzicht

Betaalmogelijkheden

Betalen via iDEAL of MisterCash

Internetbankier je bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS bank, Regiobank, van Lanschot, ASN Bank, Bunq, Knab of Triodos Bank? Dan heb je de mogelijkheid om via iDEAL te betalen, de gemakkelijkste manier van betalen via internet. Betalen met MisterCash is een service voor onze Belgische klanten en werkt op dezelfde wijze als iDeal.

Waarom betalen via iDEAL of MisterCash?

  • Betalen via iDEAL of MisterCash is bij Fotocadeau helemaal gratis.
  • Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank.
  • Je hoeft niets te installeren om iDEAL of Mistercash te gebruiken.

Terug naar overzicht

Achteraf betalen via Klarna

Klarna voert voor Fotocadeau.nl het achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. Klarna houd je op de hoogte via pushnotificaties wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn voorwaarden. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geaccepteerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

Waarom betalen via Klarna?

  • Betaal pas wanneer je je fotoproduct hebt ontvangen.
  • Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank.

LET OP! Voor betalen via Klarna rekenen wij €0,95 extra aan bemiddelingskosten.

Terug naar overzicht

Betalen via Creditcard

Wanneer je wilt betalen via Mastercard, eMaestro of Visa dan kan dit door de gewenste betaalmethode te kiezen tijdens het afrekenen.

Betalen met Creditcard is GRATIS

Terug naar overzicht

Betalen via PayPal

Indien je een account hebt bij Paypal dan kan je ook hiermee betalen. Wanneer je geen account hebt bij Paypal dan kan je alsnog betalen via Mastercard of Visa. Dit kan door te kiezen voor ''betalen als gast'' bij PayPal. Voor meer informatie kunt u terecht op www.paypal.nl.

LET OP! Voor betalen via Paypal rekenen wij €1,95 extra aan bemiddelingskosten.

Terug naar overzicht

Betalen via bankoverschrijving

Als je kiest voor bankoverschrijving, dan maak je zelf het verschuldige bedrag over naar onze bankrekening. Van onze partner MultiSafepay ontvang je dan een e-mail met alle gegevens om het bedrag over te maken.

LET OP: Betalen via overschrijving is gratis, maar kan enkele dagen verwerkingstijd in beslag nemen. Dit heeft dus invloed op de levertijd van uw bestelling.

Terug naar overzicht

Mijn betaling is mislukt

Als je betaling is mislukt, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank.
    Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de bestelling nogmaals proberen te plaatsen via een andere betaalmethode.
  • Er is een storing bij de betreffende betaaldienst.
    Als betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes of wachten tot de desbetreffende betaaldienst de storing heeft opgelost.

  • Je hebt voor achteraf betalen (klarna) gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd.
    Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd, waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Klarna hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in zijn privacy statement.

 

Bezorging

In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden. Er wordt onderscheid gemaakt in categorieën en de langste levertijd van een product.
Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor een standaard, snelle of een spoed zending. Voor een snelle of spoed zending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.

Onderstaande producten zijn te bestellen met spoed. Dit betekent dat je voor een kleine meerprijs je fotoproduct de volgende dag al in huis hebt!

Wanddecoratie

- Canvas (Voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis)
- Gekreukeld canvas
- Poster met posterhanger
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Naambordjes
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)
- Airtex behang

Fotocadeaus

- Mokken
- Sleutelhangers
- Telefoonhoesjes
- Teddybeer
- Klok
- Wandklok
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Muismat
- Tegel
- Snijplank
- Placemat
- Puzzel (budget)
- Laptophoes
- Koffer
- Rugzak
- Glasblokken
- Schort
- Spaarpot
- Inductie beschermer (standaard)

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 3 werkdagen
Snel 2 werkdagen
Spoed 1 werkdag

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Canvas
- Gekreukeld canvas
- Poster met posterhanger
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Snel 3 werkdagen
Spoed 2 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Hout
- Tuinposter gespannen op houten frame

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Spoed 3 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Textielframe
- Deurposters
- Muchopix (Hexagons, circles, squares en ruitjes)
- Karton (ook meerluiken en wandcirkels)
- Behangsticker
- Behangcirkel

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Wandkleed
- Plexiglas (ook meerluiken)
- Akoestisch wandpaneel
- Budget akoestisch paneel
- Akoestisch canvas
- Akoestische Hexagon
- Akoestisch plafondpaneel

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 2 werkdagen
Spoed 1 werkdag

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Mokken
- Telefoonhoesjes
- Sleutelhangers
- Klok
- Wandklok
- Glasblokken
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Teddybeer
- Tegel
- Schort
- Snijplank
- Placemat
- Mondkapje
- Puzzel (budget)
- Laptophoes
- Gymtas
- Broodtrommel
- Toilettas
- Notitieboek
- Spaarpot

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Fotolamp
- Koelkast magneten
- Fototas
- Roomdivider
- Muziek bordje
- Vloerkleed onder eettafel
- Magneetsticker
- Deskdivider
- Picknickkleed
- Inductie beschermer (deluxe)
- Kussens (sierkussens en kussensloop)
- Vloerzeil
- Tafelkleed

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

De levertijd van een fotoboek is 9 werkdagen

Vinyl behang (behang met banen)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

Airtex behang (behang uit één stuk)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 3 werkdagen
Snel 2 werkdagen
Spoed 1 werkdagen

 

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor airtex behang groter dan 180 x 180 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Koffer, rugzak, koelkaststicker container sticker en inductie beschermer (standaard)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 3 werkdagen
Snel 2 werkdagen
Spoed 1 werkdag

Houtblok, Duurzaam tuindoek

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Spoed 3 werkdagen

Zitzak

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

 

Puzzel (deluxe)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 8 werkdagen

Diamond painting en Schilderen op nummer

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 14-19 werkdagen

 

Jaarkalender

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Spoed 3 werkdagen

 

Muismatten

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 2-5 werkdagen

Schoonloopmat

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 10 werkdagen

Terug naar overzicht

Wat zijn de verzendkosten van een fotoproduct?

Voor onze producten brengen wij verzendkosten in rekening. Zie hieronder voor een overzicht van de verzendkosten.

Let op: in combinatie met een kortingscode kunnen er verzendkosten worden berekend. De berekende verzendkosten kunnen afwijken van de standaard verzendkosten die hieronder zijn genoemd. Dit behoort tot de voorwaarden en hier kunnen wij niet van afwijken.

Wanddecoratie

Standaard pakket (tot 120x80 cm en 100x100 cm) Verzendkosten
Canvas, hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 5,99
Textielposter, wandkleed € 5,99
Houtblok € 5,99
Fotokoffer € 5,99

Middelgroot pakket (formaten tot 170x90) Verzendkosten
Canvas € 9,99
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 9,99
Textielposter, wandkleed € 5,99

Groot pakket (formaten groter dan 170x90) Verzendkosten
Canvas € 15,99
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 15,99
Textielposter, wandkleed € 5,99


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 3,99
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 4,99

Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

terug naar overzicht

Verzending naar het buitenland

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12.00! Anders gaat de levertijd pas de volgende dag in.

Let op: in combinatie met een kortingscode kunnen er verzendkosten worden berekend. De berekende verzendkosten kunnen afwijken van de standaard verzendkosten die hieronder zijn genoemd. Dit behoort tot de voorwaarden en hier kunnen wij niet van afwijken.

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Jouw fotoproduct wordt in dit geval binnen 5 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Verzendkosten naar het buitenland zijn als volgt:

Wanddecoratie

Standaard pakket (tot 120x80 cm en 100x100 cm) Verzendkosten
Canvas € 6,99
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 6,99
Textielposter, wandkleed € 6,99
Houtblok € 6,99
Fotokoffer € 6,99

Middelgroot pakket (formaten tot 170x90) Verzendkosten
Canvas € 10,99
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 10,99
Textielposter, wandkleed € 6,99

Groot pakket (formaten groter dan 170x90) Verzendkosten
Canvas € 16,99
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 16,99
Textielposter, wandkleed € 6,99


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 3,99
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 4,99


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

terug naar overzicht

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken als je inlogt via je account. Dit doe je op de volgende manier:

Terug naar overzicht

Wat als ik niet thuis ben?

Onze fotoproducten worden geleverd door een externe vervoerspartner. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.

Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:

  • De chauffeur van onze vervoerder heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering.
  • De chauffeur van onze heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren.

Veiligheid & privacy

Bescherming persoonsgegevens

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan.

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en af te kunnen leveren.

Welke gegevens hebben wij van jou nodig?

Voor- en achternaam Wij hebben jouw naam nodig om jouw bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen,
evenals om je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.
Adres en woonplaats Jouw adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om jouw bestelling netjes en op tijd op het
gewenste adres af te kunnen leveren.
Telefoonnummer Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over jouw bestelling, dan nemen wij bij twijfel even
contact met je op.
E-mailadres Op jouw e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee jij je bestelling
kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

Terug naar overzicht

Beveiligde bestel- en betaalomgeving

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen, heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.

Terug naar overzicht

Duidelijke algemene voorwaarden

Wij houden niet van kleine lettertjes of verrassingen achteraf. Daarom zijn wij duidelijk in onze communicatie naar jou als klant. Natuurlijk komen er juridische termen om de hoek. Deze staan allemaal beschreven in onze duidelijke Algemene Voorwaarden.

Ga naar > Algemene Voorwaarden Fotocadeau

Terug naar overzicht

 

Klantenservice

Overige vragen

Heb je een vraag die niet tussen onze veelgestelde vragen staat? Neem dan gerust contact met ons op!

Onze klantenservice helpt je graag verder!

> Ga naar de contactpagina

Terug naar overzicht

Suggesties

Heb je suggesties voor ons? Wij staan er altijd voor open! Het zorgt ervoor dat onze shops nog beter aansluiten op jouw wensen. Dus: heb je tips over ons assortiment, klantenservice of over welk onderwerp dan ook, laat het ons weten! :)

> Contact opnemen met Fotocadeau

Terug naar overzicht

Klachten

Wij hopen het natuurlijk niet, maar het kan onverhoopt voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over je product. Gelukkig lopen wij niet voor klachten weg en zorgen wij ervoor dat je altijd 100% tevreden bent! Dien je klacht binnen 4 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen.

Let op: bij onderstaande klachten moet je extra gegevens meesturen of goed opletten:

  • Het product is beschadigd
  1. Er is transportschade: als er sprake is van transportschade, dan moet je een foto van de beschadiging + verpakking meesturen. Anders kunnen wij de klacht niet behandelen!
  2. Er is productieschade: als er sprake is van productieschade, stuur dan een foto van de beschadiging mee. Anders kunnen wij de klacht niet behandelen!
  3. Er zitten krassen op mijn plexiglas: let op: plexiglas wordt geleverd met een beschermfolie. Het kan dus lijken dat er krassen op zitten. Als je het beschermfolie verwijdert, moeten de krassen normaal gesproken verdwijnen. Zitten er na verwijdering van het beschermfolie nog steeds krassen op jouw plexiglas? Stuur ons dan een mail en voeg een foto toe met de beschadiging.
  • Mijn bestelling is incompleet geleverd
  1. Het ophangsysteem mist: als het ophangsysteem mist, controleer de verpakking dan eerst nog eens goed. Het kan namelijk zijn dat het ophangsysteem achter een vouw o.i.d. zit. Echt niet meegeleverd? Stuur ons dan even een mailtje met vermelding van je ordernummer.
  2. De baklijst is niet meegeleverd: als de baklijst niet is meegeleverd, stuur ons dan een mailtje met ordernummer, zodat we dit meteen kunnen afhandelen.
  3. Ik heb één van de twee foto's geleverd gekregen: als je een van de twee producten hebt gekregen, kijk dan eerst even naar onze levertijden. Aangezien wij niet alle producten binnenshuis produceren, kan het zijn dat het ene product een langere levertijd heeft dan het andere. Heb jij twee dezelfde producten besteld en is er maar één geleverd? Stuur dan even een mailtje met het ordernummer en vermeld welk product er niet is geleverd.

> Klantenservice Fotocadeau

Terug naar overzicht

Retourbeleid FotoCadeau.nl

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van de door jou gekozen afbeelding, formaat, en jouw opties in onze besteltool; hierdoor vervalt het herroepingsrecht. Dit geldt ook voor een gekozen foto op een partnerplatform. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je een gegronde klacht hebt over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. Wij willen je in dat geval vragen de drie onderstaande stappen te volgen. Let op: voor retourzendingen zonder klacht rekenen wij een bijdrage van €2,95 voor de retourkosten. Deze mogelijkheid is alleen beschikbaar voor collectieproducten.

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 4 werkdagen bij ons gemeld worden. Wij streven ernaar om je klacht zo snel mogelijk af te handelen, zodat je snel kunt genieten van je fotoproduct. Na het indienen van je klacht ontvang je binnen 24 uur een reactie van ons. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto insturen via ons contactformulier.

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan, dat wij via e-mail toesturen. Print dit label uit en plak het op het retourpakket. Lever het pakket vervolgens in bij een DHL-pakketshop.

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij binnen 3 werkdagen nadat het product retour is gekomen een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag terug op jouw bankrekening.

Terug naar overzicht

Is jouw vraag nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op via ons mailformulier